Οι εργαζόμενοι
και οι άνεργοι, οι νέοι και οι συνταξιούχοι των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης κι
όλης της Θεσσαλονίκης γινόμαστε καθημερινά όμηροι της απάνθρωπης συγκοινωνίας
με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, χωρίς εναλλακτικό μέσο μετακίνησης, παγιδευμένοι μέσα
σε άθλια γερασμένα οχήματα που καταρρέουν, στοιβαγμένοι σα σαρδέλες να
πασχίζουμε να φτάσουμε στη δουλειά μας, στη σχολή μας, στο σπίτι μας, σε μια
υπηρεσία ή σε ένα κέντρο υγείας. Οι ψεύτικες προεκλογικές υποσχέσεις της
διοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ για δήθεν παραγγελία 350 λεωφορείων, έδωσαν τη θέση τους
σε νέες υποσχέσεις και συνεχείς αναβολές επ’ αόριστον (!) κάθε παραγγελίας από
την νέα διοίκηση που διόρισε η ΝΔ. Επίσης, αναβάλλεται και πάλι η ολοκλήρωση
του μετρό (για το 2023 ή το ’24 ή….) παρατείνοντας τη φαρσοκωμωδία που για πάνω
από 30 χρόνια πληγώνει το λαό αυτής της πόλης. Κατάντησαν τη Θεσσαλονίκη μία
από τις χειρότερες πόλεις της Ευρώπης από άποψη συγκοινωνίας…
Αυτή η εξαθλίωση ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Η πλήρης
εγκατάλειψη του ΟΑΣΘ (για να δημιουργηθούν τα “ματωμένα” πλεονάσματα) είναι πολιτική
επιλογή και εξυπηρετεί την ξεκάθαρη πλέον ιδιωτικοποίηση του οργανισμού. Η
κυβέρνηση της ΝΔ βιάζεται να ολοκληρώσει το βρώμικο έργο της προηγούμενης. Η
μόνη λύση που μας πλασάρουν είναι το ξεπούλημα όλο και περισσότερων γραμμών στα
ΚΤΕΛ. Αλλά κάτι τέτοιο δεν θα φέρει καμία αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων, τη
συχνότητα των δρομολογίων και κυρίως την ποιότητα της μετακίνησης! Αντίθετα, η
ιδιωτικοποίηση εγκυμονεί αύξηση εισιτηρίου κι αυτοί ακριβώς που έχουν τη
μεγαλύτερη ανάγκη θα βάλουν πάλι βαθιά το χέρι στην τσέπη. Κυβερνήσεις και ΟΑΣΘ
δεν δίνουν δεκάρα που μετακινούμαστε σε άθλιες συνθήκες, αλλά ενδιαφέρονται μόνο
για τις εισπράξεις! Δεν προσλαμβάνουν οδηγούς και εργατοτεχνίτες, αλλά
φροντίζουν για ελεγκτές ενώ εξετάζεται κι η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων,
γιατί «στερεί τον οργανισμό από πολύτιμα έσοδα».
Από κοντά και η
δημοτική αρχή των Αμπελοκήπων-Μενεμένης, που όχι μόνο αρνείται να υποστηρίξει
τις ανάγκες και τα δικαιώματα των κατοίκων του Δήμου στην μετακίνηση στην πόλη
αλλά ούτε καν δέχεται να συζητηθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ταυτιζόμενος
απόλυτα με την κυβερνητική γραμμή, ο Δήμαρχος δήλωσε καθαρά ότι του είναι
«αδιάφορο, αν θα ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΑΣΘ»!!!
Η προκλητικότητά
τους δεν έχει όριο! Σε όλα τα επίπεδα, θέλουν να μας γυρίσουν αιώνες πίσω. Αλλά
η συγκοινωνία είναι βασικό δικαίωμά μας,
όπως η στέγη και η περίθαλψη. Δεν θα το επιτρέψουμε!
· ΑΜΕΣΗ αύξηση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις
γραμμές! Να έλθουν ΤΩΡΑ νέα λεωφορεία!
· Όχι στην ιδιωτικοποίηση και στο ξεπούλημα του
οργανισμού στα ΚΤΕΛ
· Να ολοκληρωθεί επιτέλους το Μετρό Θεσσαλονίκης,
χωρίς μετακίνηση-καταστροφή των αρχαιολογικών ευρημάτων της Βενιζέλου. Άμεση
επέκτασή του στις δυτικές συνοικίες
· Ασφαλής μετακίνηση! Όχι άλλες βλάβες και
πυρκαγιές λεωφορείων εν κινήσει!
· Δωρεάν μετακίνηση για ανέργους,
φοιτητές-μαθητές, συνταξιούχους και εργαζόμενους από και προς το χώρο δουλειάς.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΦΘΗΝΕΣ
ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ για όλο το Λαό!
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΦΛΕΒΑΡΗ,
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΦΛΕΒΑΡΗ,
12 μεσ. στο ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου