Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Η τοπική εφημερίδα "ΚΑΤΟΙΚΟΣ" για την "ΑΝΥΠΑΚΟΗ"


ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ
Μετά την κάλπη...                                του Κώστα Κρικέλη

*Αν και απείχα από τους ναυτιλλομένους, λόγω δυσκολίας μου για μετακινήσεις ένεκα τραυματισμού μου σε ατύχημα, επανέρχομαι για κανά δυο λεπτομέρειες που θα σκάσω άμα δεν τις πω, και σεβάστηκα προεκλογικά κι έβγαλα το σκασμό
*Παραδόθηκε ως προεκλογικό έργο το παραδομένο πολλές φορές τριώροφο υπόγειο πάρκινγκ στο Φιλίππου. Όσοι ψάχνετε πάντως να παρκάρετε σε άλλο όροφο από το ασφαλτοστρωμένο ισόγειο είστε κακόβουλοι και υπονομεύετε το έργο της δημοτικής αρχής
*Τι θέτε κυρία μου και κύριέ μου; Δεν βρίσκετε να παρκάρετε στην ασφαλτοστρωμένη αλάνα (που κόστισε νομίζω αδικαιολόγητα πολλά χρήματα) και θέλετε να πάτε σε κάτω όροφο να παρκάρετε;
*Μα για όνομα του Θεού, τυφλοπόντικες είστε; Η δημοτική αρχή αποτρέπει αυτή σας την τάση, μη κατασκευάζοντας υπόγεια. Γιατί, το εργοστάσιο Αναστασιάδη που γκρεμίσαμε και δεν το κάναμε πολυώροφο πάρκιγκ πάθατε τίποτα;
*Οι όροφοι σας μάραναν που κάνατε χιλιόμετρα να παρκάρετε και τώρα τουλάχιστον έχετε να λέτε: "δεν βρήκα θέση στο πάρκιγκ" και όχι γυρνούσα σαν το μ"λ"κ" να βρω να παρκάρω και γ"μήθηκε ο Δίας. Έχει διαφορά!
*Μάθαμε επίσης πως ο κος Κουσίδης είναι διακεκριμένος γεωπόνος καθώς εγκαλεί τον Σμήλιο για άγνοια περί της "σφαγής" των δέντρων, ενώ ο ίδιος μάλλον έχει λιώσει σε φυτείες και δασοπροστασίες
*Και την έχει κοντή! Τη μνήμη! Από το 2005 που κυκλοφόρησε ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ έχει επισημάνει σφαγές με καταστροφές δέντρων και άπειρες φωτογραφίες. Μάλλον ο επίμων γεωπόνος δεν είδε, δεν διάβασε τίποτα. Σύνδρομο Λοβέρδου που δεν διάβασε το μνημόνιο
*Και μια και ανέφερα τον Σμήλιο, να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου και την ικανοποίησή μου για την εκλογή του στο δημοτικό συμβούλιο
*Άνθρωπος που από το 1982 ή και παλιότερα ασχολείτο με τα κοινά (συνοικιακά συμβούλια) στη συνέχεια ΛΑΜΟΣΑ, κατόπιν ΜΟΚΑ, Ριζοσπαστική κίνηση δασκάλων και διαρκής κινητικότητα για το κοινό καλό.
*Έχει το χάρισμα να γίνεται ιδιαίτερα εκνευριστικός και επίμονος που σε αδιάφορα δημοτικά συμβούλια δίνει το σύνθημα για να ξεκινήσει το πάρτυ.
*Και τα γράφω εγώ που κάποτε είχα τσακωθεί τόσο μαζί του που διαλύσαμε τη συνεργασία μας στη ΛΑΜΟΣΑ -για να μην προλάβει κανένας καλοθελητής να πει πως εγώ ήμουν εχθρός του και τώρα επιδιώκω...
*Η απουσία της δημοτικής αστυνομίας είναι οδυνηρή. Έχουν ξεσαλώσει οι οδηγοί και παρκάρουν όπως να 'ναι και όπου να 'ναι. Αλήθεια υπάρχει κάποια πρόνοια από το δήμο για επαναπρόσληψή τους και λειτουργία του θεσμού;
*Χωρίς να ξέρω, το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τους σχολικούς φύλακες -η παρουσία τους αποτρέπει ζημιές χιλιάδων ευρώ στα σχολικά κτίρια
*Να ευχηθώ καλή δύναμη στον Λάζαρο Κυρίζογλου και να μπορέσει να φτιάξει μια πόλη φιλική σε ηλικιωμένους και ανθρώπους με αναπηρίες

[ακριβής αντιγραφή από τη σελ. 2]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου